页面

2013年8月14日星期三

应聘人事部人員英語裏讲

 

E: What kind of work experience do you have?
您有甚麼樣的事情閱歷?

A: After graduation.I have been working at the Personnel Department of DDD company.
我結業後便正在DDD公司的人事部工做。

E: As a telecommunication apparatus company DDD Company is very different from our trade company.
DDD公司是一傢電訊器材公司,与偺們公司的商業公司有很大年夜差別。

A: But I deal with people there,the same as what I should do here.
但是正在那邊我是分擔人事工做的,那一里與我將在這裏事件一樣。

E: You are right.Why are you interested in working in personnel department?
你是對的,你為何愛幸亏人事工作?

A: I am good with people and have excellent communication skills.
我很受人懽收并且有很傑出的酬酢才干。

E: Do you consider it a rewarding job,英翻中?
你以為這是一項很故意義的工作嗎?

A: Very much so.
我以為它非常成心思。

PS:以上內容中,“A: ”代表應征者,“E: ”代表主攷平易近。

没有评论:

发表评论